PARTY ROCK!!

Ja ni hörde rätt, PARTY ROCK IS IN THE HOUSE TONIGHT, en onsdag mitt inne i San Franciscos inneklubb Ruby Skye! Först trodde jag att jag inte skulle ha möjlighet att gå på det eftersom jag jobbade åt båda familjerna idag och passade "mina" barn fram till 9 på kvällen. Som tur var fick jag ta bilen in till stan, vilket gjorde att vi kunde stanna så länge vi ville eftersom sista Bart går hem 12 på natten. Jag satte mig i bilen på en gång efter jag slutade jobba och körde in fort som bara den till city. (Första gången jag körde helt själv i stan!). Som tur var har jag en GPS i bilen så jag parkerade i närheten, visste dock inte riktigt vart jag skulle gå sen men fann som tur var stället rätt snabbt! Mötte upp mina kumpaner som självklart hade platser längst fram. Hann till och med se förbandet så det vart helt perfekt tidsmässigt. Allt annat var i och för sig också helt perfekt! Musiken, känslan, party-kicken, dansen, skratten, ahh det är så jäkla ballt! Dock hade vi lite haters runt omkring oss som ville förstöra vår topp-känsla genom att tränga sig före/förbi, åla sig in genom ett minimalt gap mellan oss, armbåga oss osv. Men så fort LMFAO kom ut på scen försvann alla tankar på alla blåmärken som man skulle få nästa dag och vi hade ögonen fastklistrade på Party Guysen hela kvällen!


Denna kille agerade förband också på förra LMFAO konserten,










såååå nära!


Champange och öl i håret, ner sprayade med iskall rök,
ramlade över av the dance crew
 men åh vad vi var glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0