Förra veckan...

Alltså jag blir helt galen av vad fort tiden bara rinner iväg, nu är det snart fredag igen och jag har inte hunnit blogga om förra helgen och veckans händelser. Börjar också få lite små panik över hur man nu ska få med sig allt hem. Jag vill ju inte lämna kvar något! Och med vetskapen om att Sara hade med sig 5, ja ni hörde rätt 5 resväskor hem till Sverige och det var efter ett år, har jag på känn att detta inte kommer att bli lätt. Som tur är har jag ju ändå fått med mig en del av min garderob hem när jag hälsade på där hemma i början av sommaren, då hela "vinter" kollektionen kunde följa med men säker känner jag mig inte på långa vägar. Jag kommer ju inte bara få dra på väskorna över flygresan hem utan jag får släpa med mig dem över hela USA för jag har nämligen finbesök som kommer i slutet av september och hälsar på, och då jäklar ska vi ut och upptäcka!

I alla fall, här är lite händelser som hänt under veckan.
* Malin och jag har nästan infört en regel om en filmdejt varje vecka med massa godsaker till det. Gör veckorna lite mer spännande. Har kommit in i en skräckfilms era så denna gång hyrde vi The Stephfader, var faktiskt bra inte sådär overklig som alla skräckisar brukar vara.

* Det har kommit en ännu en ny au pair till stan, Theresia irån Tysklan, som avlöser Sara i henned familj. Vilket är nära och bra. Hälsade på hemma hos henne under veckan, vilket var lite konstigt eftersom jag är så van att se Sara där. Men nu är det ju som det är, henne kommer jag få se i hennes nya lägenhet i Kalmar istället. Theresia är verkligen en jätte gullig tjej, så synd att jag inte kommer få ha mer tid tillsammans med henne.

Kommentarer
Postat av: Sara Klänge

äntligen får ni kolla på skräckfilm ;)

2011-09-27 @ 11:51:30
URL: http://saraklange.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0