8 Sep - Torsdag

Denna vecka har känts så jäkla konstig, även fast man inte jobbade måndag känns det ändå som att det skulle vara fredag idag, det har gått så segt på något sätt men det är nog bara för att jag har så himla lite tid kvar här och bara går och längtar tills VEGAS och min sista resemånad samtidigt vill jag ju inte lämna allt jag har här. Kommer sakna familjen och alla vänner som man träffat under tiden, men det gör det ju ännu mer värt att komma tillbaka och hälsa på.

Har nyss kommit hem efter film hemma hos Theresia, hon hade aldrig sett The Notebook, så jag var bara tvungen att ta med mig den till henne och visa vad hon gått miste om. Innan filmen tog vi en runda förbi Safeway och köpte med oss Ben & Jerry's. Såklart orkade jag inte hålla ögonen öppna, helt sjukt att jag somnar till en film som denna, men jag njöt iallafall av det jag såg och Theresia tyckte också jättemycket om den.

I tisdags åkte Elin, Malin och Jag till ett ställe i San Ramon för att ha en liten avskedsfika för Elin som åker till The East Coast på torsdag där hon ska till sin nya familj. Hon kommer bara vara ca två timmar bort från N.Y så det kanske inte är helt omöjligt att vi kan mötas upp när vi kommer dit på semester.



Måste bara inflika lite, i helgen bokade Malin och Jag biljetter till denna musikal!
Kommer bli så grymt, hela sceneriet är specialbyggt precis efter musikalen
och den spelas året om i Vegas//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0