3-9 Okt - L.A - Santa Monica - Venice Beach

Jag bara älskar att vara här på semester! Även fast jag har varit i USA så länge har man liksom inte kunnat njuta så mycket som jag hade velat eftersom det har blivit rätt mycket jobb.. Men nu, nu bara njuter jag hela dagarna! Vi hänger på stranden, nära pieren eller Venice Beach, vi strosar runt på gågatan i Santa Monica och shoppar eller hänger på mysiga gator i Venice Beach där vi käkade (för en gångs skull) riktigt god pizza, ser delfiner simma längst med stranden, blir stammisar på en Italiensk restaurang där vi blir bjudna på både det ena och det andra, hänger på klubb och hemma fest, och tar en runda till Hollywood.






Inne i Hollywood


Hotell-häng, Venice Beach


Det syns knappt, men ja den där svarta pricken är en delfinfena!


Blev bjudna på världens bästa förrätt!




Abbot Kinney Blvd


Veckans sista solnedgång,

- Miami nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0