2 Okt - Down 1 South

Vi var verkligen uppe med tuppen denna söndag, även fast det inte blev många timmars sömn för min del. Det var med mycket blanadade känslor jag styrde hyrbilen ut från P.towns gator en sista gång. Gårdagen var som sagt en av de jobbigaste stunder i mitt, men nu är det bara att lägga det bakom sig och blicka framåt mot nya äventyr!

                                                                    Monterey första!


Det märktes tydligt att vi fortfarande var lite för högt norrut under fel årstid


Såhär såg det ut största delen i början av resan,

S
Santa Barbara,


Pieren,




Efter en sen lunch i Santa Barbara,
bar det av söderut igen


Efter många timmar i bilen, ett antal stopp dock endast två Starbucks häng,
härliga vyer utmed kusten, kom vi äntligen fram till Santa Monica!
(Tog in på samma hotell som familjen och jag var på för ca ett år sedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0