1 Okt - One of the worst feelings

Har alltså haft det för jäkla bra, med semester på hemmaorten och tjejerna på plats. (Hade dock bara två av dem kvar de sista dagarna eftersom Hanna & Helen hade åkt i förväg ner till L.A) Men som vi alla vet finns det ett slut på allt.. Tiden hade alltså kommit till att jag skulle säga Hej Då till alla nära och kära i Pleasanton. Det var verkligen ingen lätt match, det blev en riktigt grin-fest. Jag har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde den kvällen, det börjades runt 7-tiden och hölls på ändå in på småtimmarna, såklart inte i ett sträck men det kom lite då och då. Alla var där, familjen, kusinerna, mormorn-&morfarn, och mina vänner, det var väldigt jobbigt att ha så många samlade men ändå kändes det riktigt skönt att ha alla där så jag fick ta ett ordentligt hej då.

Jag kommer sakna alla hemskt mycket, för att inte prata om den underbara familj som jag har fått vara en del av under ett och ett halvt års tid, och som alltid kommer finnas kvar i mitt hjärta. Det går inte att beskriva allt som vi varit med om och delat, och jag hoppas verkligen att det inte dröjer tills vi kommer ses igen! Men tills dess är det alltså Hej Då för den här gången.


Absolut sista synen av huset och "min" bil,
tidigt morgonen den 2 okt precis innan vi beger oss ut på Highway 1 South ner mot L.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0