21 Aug - VEGAS BOKAT! 24-28 Sep.

Söndags kvällen spenderades i mitt rum, vi käkade godis och bokade äntligen vårt hotell i LAS VEGAS! Fick för ca ett halvår sedan i 21 års present av min kära värdfamilj två flygbiljetter till Vegas. Så ikväll bokade Malin och jag rum för 4a nätter på Stratosphere, som ligger i slutet av The Strip. Vi har också kommit underfund med att samtidigt den helgen som vi är där kommer det att hållas en stor festival i stan, iHeart kallas den och de gör reklam hela tiden om den på party radiokanalerna. Det är tyvärr slutsålt men vi kan ju alltid hoppas på att stöta ihop med någon kändis när vi är där. Så om ca 1 månad är resväskorna packade och vi flyger mot världens party ställe!


Stratosphere,
man kan hoppa Bangy Jump från tornet,
frågan är om vi vågar göra det när vi väl är där...

Fun Facts:
 * The Stratosphere är den högsta byggnaden i västra America med 100 våningar
* Längst uppe i tornet finns världens högsta Rollercoaster - "The Big Shot"
* Öppnade 1996 med den snabbaste hissen i Amerika

Och där mina vänner kommer Malin och jag att bo i 4 nätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0